SKRIVET: 2010-10-20, kl 15:22:55 | PUBLICERAT I: Allmänt

Dieten!

Nu hemma från jobbet, va i Dieten idag, va jättelugnt och inte mycket specialkoster..mest vanliga Laktos och Gluten.. men sen precis när jag fått ut all mat och gjort klart då kommer det in en kost till, den PKU kosten som jag sagt innan ska komma in och så kom den idag, för hon med PKU är inne på sjukhuset nu, jättenoga kost! ALLT måste vägas och ska knappt vara något protein i, och man måste veta exakt hur mycket protein och allt. sjukt jobbig! Men jag är ledig imorgon så får väll hoppas att den kosten är borta på fredag och i helgen för då ska jag vara i dieten.. hehe.
Vill ju inte ta död på nån, usch man får verkligen inte göra fel... kan leda till mycket, maten är väldigt noga på sån kost... men de ska väll gå bara man väger väldigt noga och är noga med allt så ska det gå :)

Men nu väntar jag på Sonya så blir det snacka lite med henne :) ska se också om jag kan fixa någon mat och äta :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: