SKRIVET: 2010-10-19, kl 17:52:23 | PUBLICERAT I: Allmänt

Brandutbildning!

Jag va på brandutbildning idag med jobbet men de va bara jag o 2 andra från köket sen va det några andra som jobbade på sjukhuset, så vi hade teori först.. segt och sitta och lyssna på det..men sen skulle vi ut och testa och släcka och sånt, så vi la brandfilt på en docka som brann och fick göra lite annat, sen va en annan övning att springa in i ett 3 st samtidigt  ett litet hus.. och då brann det på riktigt så en skulle släcka och sen skulle vi andra typ bära ut dom dockorna som låg på golvet och sånt, men dom vägde ju ton!! hahah, jag försökte rubba en men kunde fan inte hahah, så kom Jenny från jobbet och bara drog ut den i benet haha, och han brandmannen som va vår ledare hahah han bara, oj där bröt han några ben:P men de va ju bättre än att brinna inne :P jag fick ju värsta skrattanfallet där inne i röken och så skulle bära ut en jävla docka som vägde ton hahah det gick inte så bra :P men de va kul o få testa på, sen efter den utbildningen så åkte jag och Jenny till Mcdonals.. sen blev det tillbaka till jobbet och nu är hemma.. sköönt känns som det har varit en jättelång dag.. och jobb imorgon igen.. men sen ledig torsdag :) så det är skönt!!

Men nu ska jag bara sitta här vid datorn och ta de lugnt :) men jag skriver mer senare !



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: