SKRIVET: 2010-10-26, kl 15:13:58 | PUBLICERAT I: Allmänt

Bakning klar :)

Nu har jag bakat klart, det blev chokladmuffins,havrekakor, sockerkaka :)
Och dom blev ganska bra hehe men dom blev goda iallafall :) du ska frysa in dom så vi kan ha dom ihelgen när släkten kommer hit :)

Imorgon efter jobbet blir det ner till stan, ska köpa födelsedagspresent till Sonya och pappa, och till dom vet jag redan vad jag ska köpa :) och sen lillebror ska se om jag hittar något annars ger bara pengar så svårt o köpa till han.. hmm vad kan man ge han fyller 18?.. sen lilla syrran fyller 20 snart vad kan man ge? presentkort på systembolaget ? hehe .. men hon dricker ju inte så mycket hehe, vill ge henne en Spaweekend, det skulle hon behöva att komma iväg lite men de kostar ganska mycket men får se vad jag hittar :) jag och min andra syrra kan nog lägga ihop till de :) så att vi alla 3 åker iväg det skulle vara skönt :) och kanske mina andra systrar med :) men får se vad de blir :)

Nu ska jag bara ta de lugnt lägga mig i sängen och kolla en film :)sen får se vad som händer :)

Här är bilder från bakningen:)

Havrekakorna


haha chokladmuffinsen dom blev lite missbildande hahah men dom va goda iallafall:)


Citronsockerkakan :)




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: