SKRIVET: 2010-10-26, kl 13:01:41 | PUBLICERAT I: Allmänt

Bakar!

Nu är jag i full fart med bakning :) håller på med choklad muffins och havrekakor sen ska baka sockerkaka och om jag hinner bullar med :)

Mamma kommer bli så glad när hon kommer hem att jag har bakat :) ska ha det till min lillebrors firande, han fyller år nu på måndag men vi ska fira han i helgen.. Så jag tänkte jag kunde baka lite till de :).

Många som fyller år ihelgen min storebror fyller år nu på fredag, pappa på lördag och Sonya på söndag o sen lillebror på måndag :P så fullt upp ihelgen blir det nog :)Sen nu snart fyller lillasyrran med :)
Så jag måste ner på stan och köpa presenter med det har jag inte gjort än.. ingen anning vad jag ska köpa än.. eller jo till Sonya och pappa vet jag :) men inte till dom andra :P får se vad jag hittar på:)

men nu måste jag fortsätta med bakningen :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: