SKRIVET: 2010-10-14, kl 15:07:10 | PUBLICERAT I: Allmänt

Äntligen!

Äntligen är hemma från jobbet, usch mådde inte bra på jobbet idag, hostade och förkyld och kände mig heelt död ihela kroppen=/.. men nu är jag ledig som skönt är !

Men det blir nog ingen Kalmar ihelgen.. vi skulle ju dit o festa o umgås med lillasyrran.. men nu känner mig inte bra och plus att lillasyrran ska flytta hem.... ... så pappa är påväg att hämta henne nu, så ska umgås med henne och hennes son :) men de blir nog lika trevligt!!
ska vila en stund nu, se om jag mår bättre sen.. ..

haha lillasyrran Amanda och jag <3


Paullena

Great work,webmaster,nice design!



PUBLICERAT: 2012-06-20, 11:31:15 | URL: http://paullena.blog366.com

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: