SKRIVET: 2010-10-10, kl 00:29:10 | PUBLICERAT I: Allmänt

<3

Haft en jättetrevlig kväll idag :) Mamma, jag, Lillasyrran Amanda och stora syrran Johanna och sen min andra syster Sannas döttrar va här så vi åt 3rätters , sen gick systers döttrar och sov, så satt jag, mamma och 2 av mina systrar och drack vin och snackade :)
Mycket trevligt :) men nu ska strax mot sängen för ska upp tidigt imorgon igen för ska ut till farmor imorgon med mina systrar för gammel farmor kommer dit som bor i borås egentligen men hon fyller 90 år så hon ska komma till farmor i Tingsryd så vi systrar och pappa ska ut dit och äta middag och så ska lillasyrran ta sånt 5 generations kort eller heter :P för det blir ju gammelfarmor, farmor, pappa, lillasyrran och hennes son:)

men här bilder från ikväll:)

Jag :P


Heheh lillasyrran och hennes son Neo, han vill ha efterrätten;P


Min syster Sannas döttrar, Nikita och Nathalie :)


Mamma,storasyrran Johanna, lillasyrran Amanda och hennes son:)


Skåål ;D




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: