SKRIVET: 2010-11-17, kl 20:12:43 | PUBLICERAT I: Allmänt

Sola.

Nu ska jag och lillebror ner och sola ! Jag behöver bli lite brun och nu på vintern så får man använda solarium:P hehe men ska försöka se om jag kan få semester i maj och åka utomlands då, det skulle behövas :) men vill inte åka själv,så måste se om någon vill följa med :)
sen efter solningen blir det bara lugnt framför tvn, imorgon jobb igen.. fast börja halv 9 till 17.30. segt o jobba så länge... börjar heldre tidigare och slutar tidigare.. men på fredagen slutar halv 3 så det är skönt :) Kanske ska till Halmstad då men vet inte än.. får se.. annars blir det kanske träffa tjejerna och festa till det lite :D
Men nu ska gå och sola men jag skriver kanske senare!


amanda

Jag, totte, och neo ska åka i feb ngn gång.. typ till thailnad! ska du med? Vi ska försöka få med tedde och dem också :)



PUBLICERAT: 2010-11-18, 15:06:00 | URL: http://amandawibergsliv.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: