SKRIVET: 2010-11-11, kl 20:19:14 | PUBLICERAT I: Allmänt

Skräpmat!

Åh vad mycket skräpmat det har blivit nu, Mcdonalds igår, 2gånger haha, och sen idag Max :P inte bra haha. Nu måste jag verkligen börja träna annars kommer jag nog rulla fram snart haha. :P
Vaknade nyss vilade lite efter jobbet, men jobbet idag gick bra, lugnt och skönt :) och nu hade jag tänkt ta mig en dusch sen bara ta de lugnt framför tvn.
Jag va uppe idag på Media market och kollade lite på nya datorer men hittade ingen jag ville ha, o den jag hade fanns inte kvar.. men ska se hur mycket pengar ja får tillbaka på försäkringen först sen ska jag köpa dator!
men nu ska ut och ta en cigg sen dusch o sen tv :) men jag skriver lite senare igen!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: