SKRIVET: 2010-11-03, kl 21:23:29 | PUBLICERAT I: Allmänt

Skit väder!

Hittade ingen bra film så kollade aldrig film, utan vilade en stund, men nu har jätteont i huvudet :( men skönt att jag bara jobbar imorgon sen är ledig fredag,lördag och söndag, vet inte riktigt vad jag ska göra ihelgen, kanske till Halmstad får se. Sen helgen därefter så blir det jobb igen ju. Så måste hitta på något denna helg :)

Sen den 26 november  fick vi reda på nu att vi ska ha julfest på jobbet och sen ska vi ut :) Det kommer nog bli jättekul för skönt att jag är ledig den fredagen med sen lördagen den 27 ska till Kalmar och fira lillasyrran som fyller 20 :) Jag måste köpa något till henne men vet inte vad, vad kan man köpa till en som fyller 20?.. Presentkort på systembolaget ? hehe, men de vill hon nog inte ha.. hon dricker inte mycket hon har precis blivit mamma ju.. så svåårt hjälp mig vad jag kan köpaaa :P


Nu ska jag ta mig en cigg, usch blir deprimerad av detta skit väder, regnregn och regn hela tiden! Orkar knappt gå ut o rökaa men ändå gör man de :P haha men jag skriver mer senare :)





Pia

Köp henne presentkort på kläder, det tycker hon kanske är roligt.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: