SKRIVET: 2010-11-25, kl 17:59:01 | PUBLICERAT I: Allmänt

Shopping och fika!

Nu kom nyss från stan, har varit nere med Sonya och Eleni, handlade julklappar, så nu har handlat nästan till hälften, :) så det känns skönt och imorgon får jag lön så då kan fortsätta att handla klart julklapparna till dom jag har kvar :) eller imorgon hinner jag nog inte men kanske ner en runda nästa veckan och handla klart det sista, skönt att ha det avklarat :)
efter shopping av julklappar satt vi och fikade på Coretto :) och nu kom nyss hem, nu blir det bara lugnt, sen får se vad som händer :P jag är ju ledig nu så jävlaa skönt :)
O sjuuukt mycket snö har det kommit, vaknade upp och va helt vitt ute gick knappt o öppna dörren haha så mycket snö va det :P så jobbigt när dom inte hade skotat hälften av bena va ju dräkta av snö när man gick :P haha'
men hoppas ni haft en bra torsdag det har iallafall jag:) jag skriver mer senare!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: