SKRIVET: 2010-11-20, kl 17:52:16 | PUBLICERAT I: Allmänt

Ny dator!

Nu har jag varit och köpt en ny dator :) Så bror Johan håller på o fixa med den nu :P hehe
Det har varit en bra dag idag, först åkte jag, mamma och min storebror Tedde och hans 3 barn upp till Media market och kollade lite men va lite osäker på vilken dator jag skulle ha, så jag,mamma, syrran och min brorsdotter och min lillebror Johan och hans tjej åkte ner till stan och kollade så skulle vi gå och fika men va så mycket folk och helt fullt så vi tog Mcdonals istället , Det va gott :) men sen åkte vi alla upp till Media market igen och så kollade lite till på dator sen tillslut köpte jag en, ingen anning vad de är för nån, men brossan sa att den va bra så :P haha jag kan inget om datorer :P och är inte intresserad heller:) så jag litar på han :) och jag ville inte köpa en värsta dyr heller men denna jag köpte blir nog bra :)
Men nu ska ut och ta en cigg sen ska jag sätta mig vid min dator :) Jag skriver sen.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: