SKRIVET: 2010-11-24, kl 19:54:30 | PUBLICERAT I: Allmänt

Mkt Klappar!

Nu har precis tagit ett bad, sköönt va det bara ligga där och njuta :) så nu är jag varm och go :)

Jag jobbar imorgon sen ledig fredag,lördag och söndag, det ska bli riktigt skönt! och jag har fullt upp hela helgen, fredagen blir det julfest på jobbet, sen lördagen blir det till Kalmar fira lillasyrran som fyller 20:) sen söndagen ska fira storasyrran som fyller 23, jag har köpt födelsedagspresent till lillasyrran nu, men inte till storasyrran , vet inte riktigt vad jag ska köpa till henne, men ska ner till stan imorgon och se om jag hittar något:) och ska ta en fika med Sonya med efter jobbet :) o då efter de ska se om jag hittar något till syrran, sen fyller min brors dotter år och sen min andra systers dotter så måste se vad jag ska hitta till dom med.
Sen dessa julklappar med, 20pers räknade jag ut att jag ska köpa till, 6syskon, 9st syskonbarn, mamma,pappa,farmor,mormor och morfar..
så måånga jukklappar som ska köpas :P så måste börja köpa det med, har bara köpt 2 jukklappar än så länge :P hehe många klappar kvar :P men tycker det är roligt att köpa presenter och julklappar, bara lite jobbigt och veta vad man ska köpa men alltid hittar man något :) Vissa är jätte enkelt att köpa till, och vissa jättesvåra,:P
men nu ska jag glo lite på tv, jag skriver mer senare :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: