SKRIVET: 2010-11-07, kl 17:41:53 | PUBLICERAT I: Allmänt

Min dator förstörd!

Min dator har pajjat :(, så nu sitter på lillebrors dator.. de va när jag kom hem igår så skulle sätta på den, så va de en spricka i skärmen o den typ bläddrades skärmen helt konstigt! fattar inte vad som hade hänt! så skulle lämna in den idag men dom sa att de gick inte o laga eller att dom inte lagade sånt, utan för de va helt pajj, så skulle ringa försäkringsbolaget så jag hoppas ja får ut något där.. men fattar inte vem som har gjort de, nån måste ju ha slått något mot den eller trillat på den, o de va några av lillebrors kompisar här o så va de en kompis till mig o han va aspackad så han kanske ha ramlat mot den.. aja.. finns inte så mycket att göra utan får köpa en ny:(.. men hoppas ja får ut pengar från försäkringen för den är ju bara 1år gammal o den kostade 11500 så .. känns väldigt tråkigt!!!!

aja.. nu kom nyss hem va på kryddparty hos syrran så har handlat kryddor för över 500kr.. de blev 3st ganska dyra men dom håller läänge och är bra :)
men nu ska ta mig en dusch.. jag skriver mer senare.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: