SKRIVET: 2010-11-28, kl 20:48:34 | PUBLICERAT I: Allmänt

Mer och mer!

Det kommer bara mer och mer snö.. visst det är mysigt och fint men ändå jobbigt med så mycket, o så kallt med ute! så kommer va jobbigt o ta sig till jobbet imorgon ut kl 6 o så kommer säkert bussen vara försenad =/..
Menmen är ledig på torsdag så det är skönt så ska förmodligen till Halmstad då om jag kommer dit om inte bussarna blir inställda för vädret,så får se hur det blir. Men jag hoppas det inte blir det så jag kommer till Halmstad:)
Skulle lägga mig och kolla på film men hittade ingen jag ville se.. någon som vet nån bra film?.. så ska bara sitta här vid datorn o snart sova istället om jag inte hittar någon film.... segt! men ska se, men skriv om ni vet någon bra film:)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: