SKRIVET: 2010-11-08, kl 18:54:37 | PUBLICERAT I: Allmänt

Måndag.

Nu sitter och glor på tv och har lånat min lillebrors dator, min är ju sönder :(.. måste köpa en ny såfort jag har kollat med försäkringen och se hur mycket ja får tillbaka där..
Jobbet idag gick bra, men va mycket att göra för många sjuka.. men va ändå ganska lugnt, imorgon jobb igen men ska gå tidigare redan vid halv 2 för ska till halmstad imorgon :) så ska åka dit vid 14, ska ta bussen då, för hatar och åka tåg och de tar längre tid med tåg för det är byte och sånt så blir nog skönare att åka buss :)
sen jobbhelg denna helg som kommer , usch tråååkigt vill inte jobba helg..men de brukar gå ganska snabbt som skönt är :)
men nu ska jag fortsätta kolla tv och bara ta de lugnt :) men jag skriver mer senare om jag får låna lillebrors dator igen hehe:P


Something about the way that you workin me,
teasin me, pleasing me, easily boy, I'm addicted to you
Just one look into my eyes and u know u got me hypnotized.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: