SKRIVET: 2010-11-13, kl 17:30:09 | PUBLICERAT I: Allmänt

Lugnt på jobbet!

Jaha nu va det redan lördag, det va väldigt lugnt idag på jobbet, nästan fööör lugnt sjukt tråkigt när de är så att de inte finns något att göra :P men ändå skönt så man kunde sitta och lata sig lite extra :) haha.
Men otur igen på morgonen när pappa skulle köra mig, så igen har han glömt lyset på bilen så den går inte igång så fick cykla i ösregn fyfan det va inte det roligaste!! och det går inga bussar så va tvungen :(..
men imorgon så kör han om de inte händer något då haha skulle inte förvåna mig typiskt för mig att ha sån otur!
Men nu ska in i duschen det behövs så jag piggnar till lite :) känner mig heelt död så sjukt trött! förstår inte varför för endå varit så lugnt på jobbet ju:P
men jag skriver lite senare, ha en bra lördagskvälll, suup lugnt ;)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: