SKRIVET: 2010-11-04, kl 15:48:32 | PUBLICERAT I: Allmänt

Leedig!

Nu är jag ledig fredag,lördag och söndag!!! Så jävla sköönt!!! :) Hoppas helgen blir bra men känner på mig att den kommer bli jättebra :)

Nu väntar på Sonya så ska vi ta en cigg sen blir de bara lugnt för min del, ska tvätta lite och städa :P  sen får se vad som händer. Jobbet idag va lugnt och skönt som vanligt så jag kunde gå tidigare:)

En på jobbet sa om en lägenhet som hennes kompis skulle flytta ifrån, i stan precis där jag bodde innan fast i det andra huset, och hon frågade om jag va intresserad :P men det är bara en etta.. så vet inte riktigt jag vill ju ha en 2a eller 3a.. men jag ska tänka lite på det så får jag se :P

Men jag skriver mer senare ha en bra torsdag så länge! :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: