SKRIVET: 2010-11-24, kl 16:10:25 | PUBLICERAT I: Allmänt

Lägenhet???

Massa snö ute nu och blåser, men är ganska mysigt men skulle inte ha blåst så mycket som de gör, då är de bara kallt o jobbigt:/.. men skönt pappa kom och hämtade mig idag från jobbet, så jag slapp ta bussen :)
Nu ringde precis om privatlägenheter i stan, fick från en på jobbet, men självklart svarade dom inte, så jag skrev ett mejl till dom, så får se om dom hör av sig och har några lediga lägenheter :)
Nu har kollat CA fastigheter. Konab, och dom jag ringde idag va TB fastigheter..  någon som vet någon annan som har privat i stan eller i närheten??? eller någon som vet någon lägenhet överhuvudetaget?
såå säg till för jag är intresserad:)
Av en 2a men även 3a helst i stan men även i närheten med, öster,söder och norr funkar med:)
Jag vill ha läägenhet nuuu :P Skulle vara så skönt och speciellt om de är i stan så jag har nära till jobbet :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: