SKRIVET: 2010-11-12, kl 19:13:07 | PUBLICERAT I: Allmänt

Fettodag!

Nu har jag suttit och kollat tv, sjukt segt inget bra på tv.. åh är sugen på pizza :P haha ska de bli min 3e dag av skräpmat hahaha :P men orkar inte gå ut i detta skit väder så ska se om nån mer i familjen ska ha så man kan beställa eller att någon åker ner och köper det :P
Kollade min mejl men ingen lägenhet förutom en hade kommit på teleborg på raskens fast betalning utöver hyran av varm och kall vatten haha nejtack !
Ska försöka åka upp på måndag till Media market och kolla datorer men lillebror får nog följa med han kan lite mer om datorer för jag kan inte ett skit :P för måste ha en dator nu! kan ju inte se film eller nått, för kollade alltid innan på datorn juu ... åh seegt!
Nu har jag suttit och kollat tv, sjukt segt inget bra på tv.. åh är sugen på pizza :P haha ska de bli min 3e dag av skräpmat ? hahaha :P men orkar inte gå ut i detta skit väder så ska se om nån mer i familjen ska ha så man kan beställa eller att någon åker ner och köper det :P så ska bara ligga hemma i soffan och fetta mig åh vad gott :D haha
Kollade min mejl men ingen lägenhet förutom en hade kommit på teleborg på raskens fast betalning utöver hyran av varm och kall vatten haha nejtack !
Ska försöka åka upp på måndag till Media market och kolla datorer men lillebror får nog följa med han kan lite mer om datorer för jag kan inte ett skit :P för måste ha en dator nu! kan ju inte se film eller nått, för kollade alltid innan på datorn juu ... åh seegt!

Men nu kom min bror nyss förbi med hans ungar så ska snacka och umgås lite med dom nu :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: