SKRIVET: 2010-11-19, kl 17:47:34 | PUBLICERAT I: Allmänt

Fredag!

Skrev inget igår, va hemma igår från jobbet hade ont i halsen och kände inte mig bra så va hemma idag med.. men det känns bättre idag som bra är! Idag har jag inte gjort något förutom städat massa och lyssnat på massa gammal musik., hittade massa gamla skivor :P.. men annars bara tagit de lugnt.. och ikväll blir det med bara lugnt..Lillebror och hans tjej är nere i affären och ska köpa tacos så det blir de ikväll,riktigt sugen på det!sen ska se om det finns någon film på tv bara sitta och mysa i soffan idag :)
Igår sålde jag min bil för 7000,så det va bra för jag köpte den är 6500 hehe. så om jag inte sa det så fick jag 5500 för datorn som gick sönder.. så ska försöka handla en ny nu snart så fort jag hinner. .
Imorgon på dagen ska ner en runda till stan, måste köpa present till lillasyrran.. sen på kvällen får se vad som händer..
Såå jävla massa snöö har det kommit nu..!! ganska mysigt men kallt ! tråkigt när man inte har någon att mysa med menmen jag klarar mig!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: