SKRIVET: 2010-11-26, kl 13:06:55 | PUBLICERAT I: Allmänt

Fredag!

Nu har jag vaknat, va skönt att sova länge idag:)igår blev det bara lugnt, jag började se en film men såg inte klart den,men nu ska jag upp och äta frukost sen blir det in i duschen..
Ikväll ska på julfest på jobbet, kommer nog bli kul men jag har inte bestämt än vad jag ska ha för kläder, sååå jobbigt!
såå måste gå nu o fixa allt för ikväll så jag hinner :P
men jag skriver mer senare!!



I'm feeling something that I can't understand
It's like i'm captured by the touch of your hand
Its so vibe it's your style it the way the that u smile
Get a little rush when I hear your name
Holdin' me close happens so naturally
It's all magnetic with your hand next to me
We connect, its electric, this felling inside



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: