SKRIVET: 2010-11-14, kl 21:37:47 | PUBLICERAT I: Allmänt

Förstår inte...

Så sköönt att vara ledig imorgon, imorgon blir det ner till stan och träffa några kompisar, Emsi, Jenny och Jasmine , gå på stan sen äta :) Läänge sen jag träffade dom så det ska bli väldigt trevligt! ta igen massa snack :)
Ikväll blir de bara lugnt, kände för att göra något innan men inte längre.. blev så seg...så ska bara glo på tv...Är så trött efter jobbhelgen.. men nu är jag ledig 2helger i rad ! :) får se vad jag ska hitta på denna helg som kommer, men helgen därefter är det fullt upp, fredagen julfest på jobbet och senare utgång, sen lördagen blir det till Kalmar fira lillasyrran som fyller 20 sen söndagen Fira storasyrran som fyller 23 så en fartfylld helg blir det då.


Förstår inte.. varför kan jag inte bara lita på det, men så svårt..Känns inte bra...Förstår inte hur de kan ändras så... men inget jag kan göra..så lika bra och bara vänta och se..
Jag har verkligen försökt och allt har känts jättebra, men så fort något kommer upp  och jag blir osäker på det, och han inte visar något annat..så blir ännu mer osäker och orolig.... sen känns det som allt blir förstört...aaja.. nu ska kolla tv..



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: