SKRIVET: 2010-11-23, kl 19:54:16 | PUBLICERAT I: Allmänt

Exet.

Svar till Jess: Ja det handlar om mitt ex det inlägget It's too late. Han skrev ett mejl till mig och sa att han inte kommit över mig, att han saknade mig och ville försöka igen.. men kände varför har han inte hört av sig tidigare om han inte kommit över mig, va det tvungen att ta ett halv år.. så känns som det är försent nu, och förstår inte varför det skulle funka nu, efter alla dessa gånger vi har försökt.
Och plus han bor i gbg och jag i Växjö precis som innan, vill inte ha disansförhållande, och jag känner att jag har gjort allt för att gå vidare..och det har jag så känns bara jobbigt om jag ska ge mig in på något jag är 100 % säker på att det inte kommer funka...



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: