SKRIVET: 2010-11-17, kl 17:36:06 | PUBLICERAT I: Allmänt

Dietutbildning.

Nu hemma från jobbet, jag skrev inget igår hade inte tid hehe, eller jo men som sagt har ju ingen dator o kunde inte låna lillebrors för han satt och pluggade hela dagen :P så skriver nu istället!
Idag har bara jobbat sen hade Diet utbildning med Timbalkost och Passerad kost och Gelead kost, så hade först en som pratade sen lagade vi massa sånt mat och provsmakade. Det va kul :) och intressant, mycket man kan göra som är så lik den vanliga kosten :)
Nu ska städa mitt rum hade jag tänkt, det behövs har hunnit blivit stökigt :P sen får se vad som händer det blir förmodligen bara lugnt. men jag skriver senare om jag får låna lillebrors dator igen :P
Men hoppas ni haft en bra onsdag :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: