SKRIVET: 2010-11-22, kl 23:10:41 | PUBLICERAT I: Allmänt

Cpkatt!

Usch vilket skit väder ute nu, snöregnar =/ inte kul alls, dom säger att det ska bli snöstorm i natt.. får väll se imorgon o man ska ta bussen vid 6 på morgonen, så kommer den säkert vara försenad seeegt!!! så får man stå o vänta i det skit vädret!
Nu ikväll har jag bara umgåts med lillasyrran Amanda och hennes son Neo, så underbar är han:) lägger ut lite bilder imorgon på han :)
haha mitt katt bet mig innan, cpkatt, va ute o rökte så följde han med ut, så stod han och strök sig mot mina ben, sen tog jag bort mina ben så blev han nog arg för han då bet han mig i benet, usch hatar katter, alltid varit rädd för katter, hahah så har jag en katt, ni måste tycka jag är konstig :P men den är ute nästan hela tiden så man märker inte av den , men den börjar bli läskig =/ hehe. ingen rolig katt de där. min förra katt som dog den va helt underbar den tyckte jag om:) den ville mysa och sånt men inte denna katt den är bara cp!
Nu ska iallafall jag krypa ner i sängen :) det ska bli skönt:) ställt kl på 5..usch seeegt!! men godnatt på er!
Här en bild på min förra katt Smokey, här ligger han i mitt knä, han va så mysig, saknar han!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: