SKRIVET: 2010-11-15, kl 18:06:35 | PUBLICERAT I: Allmänt

Akropolis!

Nu kom jag nyss hem från stan, va där och skulle träffa, Jenny,Jasmine och Emsi men Jenny kunde inte sen så det blev jag,Emsi,Jasmine och Kristoffer och deras 2systrar o deras bror :) så vi gick och åt på den Grekiska resturangen Akropolis! Mycket trevligt va det, att prata massa minnen och annat :) va så länge sen jag träffade dom :) så det va kul att se dom igen :) Mycket god mat va det med! :)
Sen gick en runda på stan :) Det va inte alls mycket folk på stan, väldigt tomt va det..men sen senare tog jag bussen hem, och nu blir det bara lugnt, ska ner och sola lite solarium hade jag tänkt senare om jag orkar, för är så vit, behöver lite färg :) haha.
Men hoppas ni haft en bra måndag :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: