SKRIVET: 2010-05-12, kl 18:27:33 | PUBLICERAT I: Allmänt

Underbar födelsedag!:)

hade en underbar födelsedag!! frukost på sängen, underbart väder, åkte till kalmar och shoppade massa! hittade massa fint! sen hem till syrran och åt pizza och bara umgicks med henne och hennes son! :), sen tog tåget hem till växjö på kvällen igen.. men det va lyckat! :D

idag ha det varit skit väder usch!, jobbat idag, sen åkte till Chaly för att övningsköra för fått tillståndet nu!! :), först ville inte men det kändes bra mellan oss...skönt att vi kan sluta som vänner..:)
och övningskörningen gick jättebra!!! :D nu börjar jag lära mig så det känns bra, så imorgon igen ska vi träffas ioch övningsköra!! :) och ska ringa imorgon och boka in 2 körlextioner på körskolan med så man lär sig lite från dom med! :)

är så nöjd med alla kläder jag köpte igår! :) hittade massa, köpte på New yorker älskar den butiken handlade för 2000kr där inne och fick massa billigt och bra där :) sen handlade på gina och hm med :) hittade 3 snygga bikinis till haha köpt massa bikinis detta året tror 7-8 st haha :P nu får jag inte handla mer bikinis de räcker nog:)



Här är några av kläderna jag köpte  ! :)







KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: