SKRIVET: 2010-05-09, kl 22:36:25 | PUBLICERAT I: Allmänt

Släppa den man älskar..

Nu är det över.. nu är det slut mellan mig och Chaly.. känns jobbigt, menar varit med varann dagen in och ut i över 1 och ett halft år... det kommer va jobbigt ibörjan..men det ska gå, som sagt det funkade inte mellan oss, fast man ville och hade hoppet hela tiden att det skulle gå... men nä det gick inte, vi hade våra bra stunder men det dåliga översteg.. så detta va nog det bästa, han bestämde sig och sa det.... det kommer va jobbigt och jag kommer ledsen men det kommer gå över,  får tänka så..
kanske inte ens kommer kunna träffa honom för att övningsköra.. han sa att han kunde hjälpa mig med körkortet..men vet inte om det blir rätt..får se hur jag gör..
men visst han flyttar snaart i början av juni, kommer bli lättare då...

Jobbigt och släppa den man älskar, för att man inte funkar ihop..men ibland måste man lämna även dom man älskar.


Imorgon blir det jobb, sen ledig tisdag på min födelsedag..så då ska till lillasyrran, till Kalmar, ska dit och umgås med henne och lilla Neo och shoppa och sånt, för att tänka på annat.... sen helgen ska ha födelsedagsfest för vännerna.. blir på lördagen i lokalen..sen får se om jag går ut eller bara ha festen...

aja.. nu ska sova strax...skriver mer imorgon efter jobbet...





Jasmin

Det blir bättre med tiden, även fast det är jävligt svårt.



PUBLICERAT: 2010-05-17, 12:24:03 | URL: http://jasminz.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: