SKRIVET: 2010-05-17, kl 12:44:42 | PUBLICERAT I: Allmänt

Sjuk...

Hemma från jobbet idag, mådde skit när jag vaknade.. så nu ligger i sängen.. och känner mig uttråkad..men få ligga här orkar inte göra något...
ringde innan trafikskolan, och anmälde mig dit och bokade en körlextion.. så det känns bra :) något bra har jag gjort idag iallafall..

skulle övningskört med Chaly med, men få se hur de blir med de..smsade han innan och sa att jag va sjuk...


Känns jobbigt fortfarande, just för man träffar han och övningskör, känns som de inte försvinner då..bästa är nog bara säga upp kontakten helt med han,..så man kan gå vidare.. för orkar inte se han ta allt så lungt..visst det är bra för han att han kan ses utan att tycka det är jobbigt.. men jag tycker det är jobbigt.. fast ibland känns det bra..att vi ändå kan vara vänner men sen vissa gånger är det jätte jobbigt... .. aja.. får se hur det blir med övningskörningen med honom.. jag försöker lite till.. annars får bara göra de i bilskola......

Nu ska jag lägga mig och vila... skriver mer senare eller imorgon...



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: