SKRIVET: 2010-05-18, kl 18:54:49 | PUBLICERAT I: Allmänt

Övningskört..

Övningskört nu, hehe gick bra fast har kört med min bil hela tiden när chaly och jag kört, men nu körde med annan bil så det kändes konstigt men det gick bra:) anmält mig nu till bilskolan med så det känns bra:)

Chaly vill ju inte övningsköra med mig längre hmm..han säger att de är för han inte orkar träffa mig och sånt.. men han hade min bil hela tiden för annars övningskörde han inte heller med mig och nu har han fått en annan bil och precis när han fick den så ville han inte övningsköra med mig så hah vet inte va jag ska tro..men kan förstå han varför ska han hjälpa mig nu, när han inte behöver min bil...trodde inte de men de verkar vara så.. aja.. skit samma få övninsgköra med andra och plus bilskola, så får han som han vill...

jag ska göra allt för att gå vidare nu fast det är jobbigt men det kommer gå..

kollar lägenheter nu med, bara hoppas att jag får en snart!! skulle vara så skönt och ha eget nu :)
och måste börja träna nu med när man ska till turkiet :D och till sommaren hehe, så man får fin kropp:)


Ravnnatasha

Big tnks for interesting and useful site!



PUBLICERAT: 2011-03-27, 17:03:12 | URL: http://ravnnatasha.blog13.com

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: