SKRIVET: 2010-05-08, kl 22:06:44 | PUBLICERAT I: Allmänt

Överraska :)

Nu är mätt och go, efter den goa tonfiskgratängen jag lagade :) och nu äter massa kex och gott :), kollar runt lite på datorn efter lägenheter.. inte fått nån än så tråkigt vill verkligen ha en nuu.. funderar på köpa lägenhet istället.. kollat lite på det med.. sett så snygga lägenheter men dyra :P, får köpa en billig och fixa och renovera och allt sånt själv, eller min bror han är duktig på sånt, han jobbar med platter och kakel :)men visst det blir ju också dyrt hehe..äh jag vet inte..får snacka lite med min bror se vad han säger, han är bra med sånt :)

kollat klart på andra avenyn avsnitt idag, sjuuukt spännande va de!, hehe, så tråkigt att de va dom sista .. men det slutade bra iallafall:)

Sitter i min killes lägenhet nuu, han är på fest.. tänkte gå hem till mamma men sen nää ska överraska honom när ha  kommer hem när jag ligger i hans säng surprice  hah:P, för till han har sagt att jag är hemma .. men sover här..hoppas han blir glad haha, men det blir han nog :) visst han kommer nog tycka det är jobbigt att jag ska upp 5 på morgonen haha:P
hoppas bara han kommer den tiden han sa vid 23 - 00, usch annars kommer va trött imorgon för kommer nog vakna när han kommer hem så hoppas inte kommer jättesent =/..heh aja får skylla mig själv när jag sover här:P

Nu ska glo lite på tv, orka inte sitta vid datorn mer, skriver mer imorgon efter jobbet!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: