SKRIVET: 2010-05-09, kl 17:57:19 | PUBLICERAT I: Allmänt

Neråt..

blev inge överraskning igår.. skulle överraska min kille, han visste inte att jag va hos honom, så gick o la mig i hans säng..han va på fest men han skulle komma hem tidigt.. så smsa han o frågar vad jag gör.. så säger jag att jag är hemma hos mamma, men så fråga jag han.. så säger han jag ska hem snart sen kommer kompisar och  dom ska kolla basket.. ja bara neej.... så va tvungen och säga att jag va hos honom.. så han blev inte glad..så de blev inte så lyckat..=/..

aja.. fick iallafall stanna... så kom inte hans kompisar ..utan han satt själv o kollade basket match när han kom hem.....

Jobbat idag, nu är jobb helgen över sköönt! sen jobbar imorgon men ledig tisdag på min födelsedag :D blir nog inte va med min kille på min födelsedag som han sa... utan nu har en basket match han måste se... och vill inte sitta och glo på basket match på min födelsedag..så får väll hitta på något annat då... tråkigt........................
och veta att han sitter där med andra och kan inte ge mig en dag!




Känns som allt börjar gå neråt...finns inget längre kvar, inget som visas iallafall...vet inte längre vad jag ska tro, har försökt allt nu men det går inte.. vill inte ha det såhär!...Vill ha en som kan visa, visa sin kärlek, visa att han älskar mig och ärlighet, begär jag för mycket då...?....vill känna mig lycklig och älskad av den jag älskar..









KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: