SKRIVET: 2010-05-18, kl 14:15:10 | PUBLICERAT I: Allmänt

Medina - Sagoland.

Idag varit hemma från jobbet..varit sjuk..men imorgon ska gå..men städade lokalen idag med efter helgen usch äckligt de va..men nu är de klart så det är skönt..
va förbi chaly och hämtade posten.. skulle hämta den i brevlådan..har adressändrat nu med men de tar ju lite tid.. stod vi hans brevlåda och tog posten..sen ringde jag han för att fråga om en påse till posten.. behövde inte ens en påse, ville bara se han.. sen ångrar man alltid sig efterråt..men gick hemå sent..sen hörde han av sig..och sa att han inte ville övningsköra med mig mer..för han orkade inte se mig må bra!..vadå jag mår inte bra jag tycker också det är jobbigt men jag gör allt för att gå vidare...men det är inte lätt...

usch så sa han en låt.. som passade oss...och det stämde så bra och det gjorde mig så ledsen.. :(.. sanningen..



här är låten.... Medina - Sagoland..       http://www.youtube.com/watch?v=32wWqHbIHpw&NR=1



Syvernatalia

Keep up the good work.



PUBLICERAT: 2011-03-09, 16:20:50 | URL: http://syvernatalia.blog13.com

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: