SKRIVET: 2010-05-06, kl 20:52:42 | PUBLICERAT I: Allmänt

Ledig!

Idag varit ledig, riktigt skönt har det varit !.. va nere på stan en runda shoppade lite.:)..Nu hemma och bara ta de lugnt, va innan hos Chaly men sen så skulle han spela så gick hem till mamma...men han skulle höra av sig sen så skulle vi hitta på något om de inte blev försent .. men tog 2 timmar så kl blev mycket så stannar hemma istället så får han göra det han vill.. men han blev sur på mig vet inte varför ..men orka inte bry mig eller för vet att jag inte gjorde något fel!!
så han får väll sura då för vad de nu va...hmm.. han bara la på i örat när man försöker prata och reda ut vad jag gjorde för fel...men som alltid kan han inte prata om något utan bara lägger på.. vill ju veta vad jag gjorde för fel..för jag kan inte se att jag gjorde något fel.. han kan ju inte bli arg för minsta lilla.......och måste ju kunna säga vad de va med..FATTAR INTE! Åååh..

aja..får väll se om han hör av sig..jag tänker iallafall inte..

nu ska jag äta nått..sen blir det nog bara lugnt...




Sometimes I feel like there's no gettin through to you , Like you don't appreciate all that I do
you gotta show me that you want me to stay
Don't turn and walk away...
I’m slowly falling out, baby we're tripping off silly things
Boy I need you to meet me half way, if you want me to be with you....



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: