SKRIVET: 2010-05-25, kl 22:28:39 | PUBLICERAT I: Allmänt

Lägenhet!

1juni fått en lägenhet som ska ha i 3 månader :) sen söker andra lägenheter under tiden:) , men skönt och ha en lägenhet nu under sommaren och i stan med :D så det känns jättebra, skönt att komma iväg hemifrån hehe :) bo själv :):)
känns jobbigt nu med , med chaly har ju umgåts med honom nu flera dagar, och jobbigt när det känns bra och veta att det inte är vi och han flyttar om en vecka :(..så det har varit jobbigt har försökt att inte visat det för honom utan bara försökt ha kul med honom nu när vi varit .. men det har varit svårt...så blir det alltid något man tjabbar om eller bryr sig för mycket.. fast jag inte ska göra det för det är inte jag och han längre..
men nu flyttar han nästa vecka.. så känns skönt att fått lägenhet så man kommer bort lite.. men visst kommer vara jobbigt..menmen bara ta det som det kommer, vänta och se.....

övningskörde med idag på bilskolan första gången hehe, det kändes som de va första gången jag körde haha va så annorlunda..men det gick bra iallafall så nu ska boka en tid till :)

imorgon är man ledig, trodde jag skulle få vara med chaly och ha lite mysigt men så kom hans bror ner idag så han skulle umgås med honom men chaly skulle höra av sig sen så får se om jag får träffa han en stund sen, annars blir det bara sitta här och ta de lugnt om inget annat händer :P



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: