SKRIVET: 2010-05-08, kl 18:57:57 | PUBLICERAT I: Allmänt

Hundvakt.....

Som jag sa igår så blev det ingen kväll med min kille Chaly..som jag trodde och hade planerat.... men han skulle på fest istället, hade ju hoppats att han kunde va hemma nån gång när jag jobbar så vi kunde ha lite mysigt..men nej denna helg med, ALLTID när jag jobbar så festar han..lyckas alltid träffa dom helgerna.... får väll vänja mig..varit så hela förhållandet..att han alltid ska festa när jag jobbar....aja..

Och idag frågade han om jag kunde vara hundvakt till hans hund.. för han kan inte va själv, så det blir min lördags kväll sitta barnvakt till min killes hund medans han är på fest..kulkul...knappast..men får väll göra det till något roligt..
kom nyss hit till chaly så ska nu laga tonfisk gratäng och god sallad sen ha jag glass :) får ha det mysigt med mig själv..
och imorgon blir det jobb igen..sen är jobbhelgen över som skönt är..så då ledig 2 helger! skönt! nä nu ska fixa klart min mat som kommer  bli så god :D... skriver mer sen! :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: