SKRIVET: 2010-05-23, kl 15:11:55 | PUBLICERAT I: Allmänt

Helgen!

helgen har varit bra :), igår va ute och festade, va på Loft massa folk va det och hade riktigt kul dansade loss :D haha så det va kul! men idag är man sjukt trött, fast inte så bakis som skönt är :)

idag blir det bara lugnt, bara hemma och ta de lugnt ska nog mysa ner mig i soffan och kolla nån film:) skulle ju solat men inte så fint bara monligt ju fast det är varmt ute :) men kommer nog fler dagar måste bli lite brun nu ju innan turkiet så man inte blendar alla där hahah



Mellan mitt ex och jag... vi har träffats det har kännts bra fast ändå fel...men vill vara med honom men sen ändå vill jag bara gå vidare.. så det är sjukt jobbigt... vet inte vad man ska göra..sen vet man inte heller vad han vill..aja.. får ta en dag i taget och bara ta det som de kommer, mer kan jag inte göra..



Hoppas ni hade en bra helg ! :)
skriver nog mer senare eller imorgon!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: