SKRIVET: 2010-05-19, kl 21:25:23 | PUBLICERAT I: Allmänt

:)

Övningskörde med Chaly idag, gick jättebra :), och nu ville han fortsätta övningsköra med mig och hjälpa mig med körkortet tills han flyttar:).. efter vi kört ett tag stannade vi och pratade, kändes bra! pratade om allt möjligt! Så skönt att vi kan vara vänner, visst jobbigt att veta att vi inte är tillsammans och inte kommer bli nu heller.. han flyttar så man måste släppa taget och gå vidare.. men visst man vet ju aldrig, för vi vill vara med varann men det funkade inte.. jag litar inte på honom och då går det inte.. vill inte vara osäker hela tiden.. så det får bli såhär nu..
sen får se vad som händer.. men inte nu på ett bra tag iallafall..och kanske aldrig...framtiden som avgör..

Men det va bra idag iallafall och känns skönt att träffa han, visst vet inte om jag gör rätt eller om jag bara ska låta det vara och gå vidare..  men som sagt jag mår bra att vara med honom, så tänker varför inte då kan jag likaväll övningsköra med honom..  sen flyttar han, eller nu snart då får det bli som det blir, blir nog lättare att gå vidare då.. för då vet jag att jag inte kan träffa han ... sen får se vad som händer...

Nyss satt med Sonya och pratade massa och drack te, det va trevligt! massa skit pratade vi om hehe tjejsnack kan babbla i timmar :) alltid skönt och bara prata ut..
Nu blir de bara lugnt, sen imorgon blir det jobb, sen övningsköra med Chaly igen.. sen får se vad som händer är ledig nuu fredag, lördag och söndag såå skönt :D:D




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: