SKRIVET: 2010-05-07, kl 22:23:29 | PUBLICERAT I: Allmänt

........

nehe, blev inte va med Chaly imorgon, han skulle grilla som han sa men också festa..så då hade han inte tid med mig.. jobbigt när han säger att han kan vara med mig, men sen kommer roligare saker upp så tar han de istället och bara säger jag lovade inte dig...men måste man säga jag lovar hela tiden..räcker de inte att man säger att man ska va .. jag trodde det... så hade förväntat att jag och han skulle vara hade fixat bio och att vi skulle äta gott..så det känns tråkigt menmen..ska inte tjabba något mer om det.. hans val ju.. han måste få göra det han vill..
men han har Lovat nu iallafall att han ska va med mig på min födelsedag iallafall.. så hoppas han håller det iallafall..

så imorgon blir väll jobb sen bara va hemma och ta de lugnt.........får se hur det går imorgon..

Kom precis hem från min bror, va ute hos honom i Kalsvik..firade hans son.. så va där fikade och hade trevligt! :)
nu ska strax sova.. ringa chaly först och se om han kan köra mig till jobbet imorgon ska ju regna =/ och inga bussar går..  men han visste inte för han ska kolla på basket match till 5 på morgonen..så han visste inte om han kunde köra mig vid kvart i 6.. hmm.. hoppas iallafall.. ååååh vad jag längtar till jag har mitt körkort så jag slipper be andra om tjänster.. .. aja..


Nu blir det läggdax! God natt på er!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: