SKRIVET: 2010-03-04, kl 22:25:05 | PUBLICERAT I: Allmänt

visa!

Varför gör han inte så hela tiden? visa mig så att jag kan lita på honom..just för jag ha så svårt och lita på folk så betyder inte ord mycket utan måste visa med handling..... allt jag begär att han är ärlig! och inte döljer saker för mig.. handling är det enda jag tror på nu .. så han måste visa vad det ska funka..så blir det inget tjat eller tjabb från min sida..om han bara visa att det bara är jag och det är mig han vill ha.... så blir jag inte osäker..för när det är bra och han visar att det är jag och jag betyder mest så blir jag säkrare ..och det är de han vill ju.. så BÅDA måste ! inte bara jag och inte bara han, utan båda för att det ska funka....ååååh vill att det ska funka.. när man verkligen känner att det är slutet då känner man verkligen hur mycket man älskar han......................

usch...varför kan vi inte bara förstå varann..det verkar inte gå..jag vet vad jag vill, vet vad jag kommer ändra mig på så att det blir bra...men han verkar inte förstå eller vill göra de.....måste visa med handling ord funkar inte...



aja..nu ska jag gå och sova....ville bara få ut mina känslor lite..jobbigt och ha allt inom sig..ingen att prata med heller som förstår..alla säger bara att man ska skita i han och gör slut o massa men dom fattar inte åhhhhhhhh...



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: