SKRIVET: 2010-03-03, kl 20:58:37 | PUBLICERAT I: Allmänt

Vill utomlands!!!!:P

Nu sitter och kolla tv, finns inte så mycket på tv men kollar på det nya programet, kommer inte ihåg vad det hette men det med att flera par åker till italien så ska de bygga ett bed and breakfast :)..verkar ok..
Chaly är på basket så han kommer vid 22 tiden..så blir bara lugnt för min del..glo på tv och bara sitta här..

va nere på stan idag skulle hämta ut min mobil som jag lämnat in för dispalyen hade gått sönder tror det va de..men kom dit skulle hämta den så hade fått en helt ny helt gratis för det gick på försäkringen, dom hade inte kunnat laga den..så det va bra att jag fick en helt ny:)

gick förbi hm, o såg så massa snygga kläder jag ville ha men ska inte shoppa något denna månad.:( usch känns jobbigt haha vill handla kläder och skor..men nu har tandläkaren kostat så mycket så får vänta tills nästa månad..men förra månaden beställde lite kläder på hm från internet..köpte några linnen och tröjor..sen ett par turkosa högklackade pumps, sen en turkos bikini och beställde 2 par solglasögon :) åh vill ha sommar nu så man kan börja använda alla sommarkläder :D
Och vill så sjuuukt mycket utomlands..bara ligga på stranden och sola, bada och bara njuta sen ut och äta gott på kvällarna ååh så underbart!  vill det nu, men fick reda på att jag inte få någon semester i sommar :(... men sa att jag ändå vill ha en vecka i sommar så från midsommar och sen vecka har jag tagit ledig så hoppas jag få det. sen blir det nog 2veckor i augusti med om vi åker utomlands..men svårt..om chaly flyttar så åker jag utomlands både där vid midsommar och sen 2 veckor i augusti, men om han inte flyttar eller om vi fortfarande är tillsammans så kan jag nog inte åka.... han litar inte på mig när jag är utomlands så blir nog inget då..men sagt att han kan följa med..men säger att han inte ha råd...o sen nu vet vi inte ju vad som händer mellan oss eftersom han ska flytta till gbg..han ska satsa på sin basket och skaffa jobb o allt där..Vill verkligen inte att han flyttar än...:(..men känns som han har bestämt sig och det gör allt så jobbigt..aja..väntar och se hur allt blir ..det är ju enda jag kan göra..



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: