SKRIVET: 2010-03-20, kl 17:22:03 | PUBLICERAT I: Allmänt

att veta, gör allt jobbigt..

vaknade halv 2 idag, riktigt skönt och sova ut så länge..sen nu suttit och pluggat på teroin till körkortet..mycket att ta in:P..men det går braa!..ska laga lite mat nuu sen får se vad som händer..ska övningsköra ikväll iallafall om chaly orkar hoppas det! :)
annars går väll en runda till mamma för att ha något att göra..för orkar inte sitta och kolla mer på chaly spela och orka inte plugga mer eller, pluggat så mycket nuu så börja bli trött måste vila lite med ju :)



Förstår inte hur man kan ändras så...haft det bra, det har iallafall känts som det men visst han kanske ser annat...känns inte bra när man inte vet.. jobbigt att inte veta vad han gör/döljer med att inte kunna visa allt.. att han inte kan visa något... visst det är för jag tjabbar och frågar..men känns ändå jobbigt att ha det såhär..vill ju ha ett förhållande som man ska kunna visa saker och säga allt.. för om han inte döljer något så kan han ju visa eller hur, då ska han ju inte vara rädd för något?...o om det inte finns något så frågar, tjabbar eller tjatar inte jag ..så förstår inte....

känns jobbigt att veta att man inte räcker till...vill ju inte att han ska behöva känna att han måste ha andra tjejer o snacka med eller känna behov av att ha andra tjejer som tänker på honom..
kanske jag gör det till en stor sak eller bryr mig för mycket..kanske därför han inte kan visa något..för han gör sånt jag inte tycker om, men som han tycker är ok.. men då vet han att vi börja bråka om jag ser nått.. och därfö han vill dölja allt....
men att veta det, det är de som gör allt så jobbigt..



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: