SKRIVET: 2010-03-03, kl 12:18:15 | PUBLICERAT I: Allmänt

Tandläkaren..

Nu precis kom jag precis hem från tandläkaren helt bedövad, halva munnen och hela kinden haha känns helt konstigt!,men det gick bra, men aldrig roligt och gå till tandläkaren men måste man så måste man :P på min lediga dag med , men bättre så jag inte missar jobbet..men trodde det skulle kosta massa men gick bara på 695kr :) för fick 300kr i någon rabat denna gången så det va skönt :) men hade ett jävla hål till som jag ska laga :/ fattar inte hur alla hål kommit, inte haft hål på sjuuuukt länge..måste vara allt godis :P haha, aja ska laga det nu på måndag iallafall..sen är det över :)

Nu väntar på Chaly som ska komma hem från plugget, han sitter på bibblan och pluggar men haha pluggar säger han men är inne på msn och facebook hela tiden så vet inte om han får så mycket plugg aja..han gör som han vill..skönare för honom o sitta där o slippa mitt tjat :P
sen när han kommer ska vi ner till stan så ska jag hämta min mobil som har varit på lagning:) sen gå runt lite på stan för har något o göra, kolla lite bara:)
sen blir det bara lugnt, sen torsdag, fredag och lördag jobbar jag men sen ledig måndag igen:), men då blir det tandläkaren sen får se vad jag ska hitta på men blir nog bara lugnt..:p

Nu ska jag glo lite på tv :) skriver kanske senare :)


Knutlinda

Good people of togo i was here ok.



PUBLICERAT: 2012-07-11, 14:09:21 | URL: http://knutlinda.blogoom.com

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: