SKRIVET: 2010-03-09, kl 19:06:31 | PUBLICERAT I: Allmänt

Soool:D

Jaha nu hände det igen.. förstår inte han..han säger att han inte har något o dölja ändå håller han på.. varför inte visa och sluta hålla på om han ändå inte har något o dölja!?..fattar inte..men orkar inte bry mig längre om han vill ha sånt förhållande så visst!

jag säger bara jag litar på han tills det visar något annat.!.. orkar inte annars, visst man blir ju osäker när han håller på som han gör..men inget jag kan göra eller säga för då bli de bara bråk och det orkar jag inte heller med!

aja.. idag har det bara varit jobb..sen kom hem vilade sen åkte hem till mamma, så nu sitter jag hos mamma och tar det lugnt, för Chaly är på basket..
så jävla underbart väder det har varit idag :D SOOOL åh vill bara ha vår och sommar nuu :D..hoppas det fortsätter att vara sånt här väder! :) aja nu ska jag sitta och prata lite med mamsen :)
ha en fortsätt trevlig kväll :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: