SKRIVET: 2010-03-02, kl 19:27:11 | PUBLICERAT I: Allmänt

sol:)

åh vilket härligt väder det har varit idag :), sooligt! underbart!, Men kallt va det men va ändå skönt när solen sken! :)
jobbat idag sen bara varit hemma hos Chaly sen så skulle han spela så tänkte jag går hem en runda till mamma så han kan få spela men så nu hittar man han både på facebook och msn...aja..han gör som han vill..han passar väll på när jag är borta........
vet inte vad jag ska tycka om det, han säger att han inte vill va inne på msn och face när jag är där för han vill inte va osocial mot mig hahahah, men han kan spela hela tiden när jag är där eller kolla på basket ..då är han inte speciellt social heller, går ju inte prata med han eller nått då när han är inne i basketen eller spelet...hmm så man undrar..men orkar inte bry mig längre..han får göra vad han vill sen vet han var gränserna går...

Nu ska dricka te med mamma och bara prata..sen blir det förmodligen hem till chaly..se om han vill hitta på något med mig då..är ju ledig imorgon:).. men ska till tandläkaren imorgon usch..aja men sen är det över som skönt är:)

men ha en bra tisdagskväll iallihopa :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: