SKRIVET: 2010-03-01, kl 20:11:22 | PUBLICERAT I: Allmänt

Köpt bil :)

haha köpte en bil igår, fast har inte körkort än, men kollade på körskolor igår sen tänkte måste ju ha en bil för att kunna övningsköra..så kollade lite bilar på blocket..sen visade Chaly..för jag kan inte ett skit om bilar..haha.. hade hittat en i alvesta så syrran körde oss dit ..så kollade på den, en liten vit golf :), men den verkade bra så köpte den igår på kvällen :) så nu har jag en bil som jag inte ens kan köra än, men kostade bara 6500kr..så tänkte det var perfekt så kan jag övningsköra med chaly.. så jag kan få mitt körkort.. så måste ta tag i körkortet nu..men det är så mycket innan..måste först skaffa linser för har dålig syn o tror jag måste ha dom nu när jag ska köra, sen måste gå den utbildningen med Chaly så vi kan börja övningsköra..så tänkte övingsköra ett tag sen skriva upp mig..tänkte ta sånt packetpris..då va allt med där, 15körlextioner o allt..kostade 11 tusen på den nya bilskolan i växjö..men ska kolla lite mer..se vilken bilskola det bli:)
så nu ska jag fixa detta!! men kommer ta sin tid..

Ska till tandläkaren nu på onsdag med usch hade ett hål när jag va där sist :( så typiskt inte haft hål sen jag va barn..och nu när jag går första gången när jag måste betala så har jag självklart hål och det kommer kosta massa   pengar faaan!..men men måste sköta mina tänder nu jättebra så jag verkligen inte få några mer hål:)

Nu precis kollat Desprete housewife, sååå sjukt bra! laddar hem så kollar några avsnitt före än vad de går här i sverige..men det är såååå spännade :)
den nya serien jag kollat på nu med Cougar town den är också jättebra! så dom serierna måste ni se ! :)


Imorgon jobb igen, går fortfarande jättebra på jobbet :), Se om Chaly kör mig imorgon till jobbet nu när vi har bil:), men förmodligen orkar han inte gå upp, börjar ju halv 7..så kan förstå honom..hehe
sen är ledig på onsdag för jobbar helgen..så sen jobbar torsdag till söndag o sen ledig måndag :) skönt!
nu skulle jag kolla på tv, men då självklart ska chaly spela så då får jag väll hitta på något annat...hmm finns inte så mkt annat o göra...ååååh segt!!!!!!!!! vill verkligen ha egen lägenhet så jag kan bestämma med o kolla tv när jag vill!!!!!!!!!!


Amanda

åhh vad bra med en bil!:) Låna inte ut den till pappa bra :P HA HA



PUBLICERAT: 2010-03-02, 12:46:46 | URL: http://amandawibergsliv.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: