SKRIVET: 2010-03-23, kl 18:11:46 | PUBLICERAT I: Allmänt

Förstår inte..

förstår inte..känns så sjuuuukt jobbigt kommer inte orka när det alltid blir så.. det är inte bara jag som ska ändras, han med! men han verkar inte vilja eller förstå..förstår mer och mer att han inte vill..för han visar inte, och alltid jag som gör fel alltid jag som ska ändras... hmm..fattar inte..är allt bara ett spel när det är så bra??.. kan han verkligen spela så bra...? för förstår inte att man kan ändras från ena sek och känna att man inte betyder ett skit för honom.. :( .. aja..
får väll vänta och se..det är väll nog bara bra att jag inte får se något han gör...
jag får väll leva tyst, och bara låtsas som ingetting.. så är det bra på utsidan..

Nu ska iallafall jag kolla film.......sen få se vad som händer..vill övningsköra men blir nog inte de idag..................




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: