SKRIVET: 2010-03-21, kl 16:05:46 | PUBLICERAT I: Allmänt

erbjudande om lägenhet!

Pluggat på körkoret nu.. hehe testade ett annat program som jag tränade på, hha gick inte lika bra som det förra va sjukt svåra frågor men lär mig väll snart :)
övningskörde igår gick faktiskt jättebra! kunde köra fram och tillbaka utan problem på 2an växel :), så det kändes bra! ska nu bara hitta något störra ställe där vi kan övningsköra på, så man kan köra lite snabbare och testa andra växlar och de :), men det kommer kanske ska vänta tills jag gått den handledarkursen..inte gått den än..ska gå den den 11 april med Chaly.. så därefter kan köra på lite bättre ställen..:)..

Fick erbjudande om lägenhet på furutåvägen, en tvåa.. så ska kolla på den på måndag..sen ska tacka ja..om den känns bra..sen får se om jag får den..de är ju några till som har fått erbjudandet..men skulle vara perfekt om jag fick lägenheten..för den är ledig i juli..:) men får se..

ska satsa på körkortet nu iallafall.. pluggar som fan ska jag göra sen försöka övningsköra så mycket som möjligt!..

Nu sitter och kolla tv bara och tar de lugnt, finns inte så mycket mer att göra på en söndag..kollade lite kläder på internet innan på Hm, sjukt snygga bikinis som jag vill ha !..men inga pengar till de nuu ..måste vänta lite med beställa kläder..men man blir sååå sugen!!!
aja..nu ska bara ta de lugnt..men ha en trevlig söndags eftermiddag :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: