SKRIVET: 2010-06-06, kl 17:14:32 | PUBLICERAT I: Allmänt

Vad ska man tro?

Oj sov jävligt länge idag vaknade vid 13 sen somnade om och vaknade vid 16 tiden haha, behövdes !, nu precis lagat mat, tonfisk gratäng med stekta sparris,champijoner och tomater, jättegott :)..
och det är så sköönt väder ute idag igen! men visst imorgon skulle det bli regn tråkigt! aldrig kan det vara fint länge!

Det blir bara ta de lugnt idag, Sonya och Ita kommer förbi så ska vi fika och lite så..blir nog trevligt!!




Alltid när man tror det är bra så kommer det upp något, som jag inte vill veta, men ändå vill man..
vet inte längre vad jag vill, vet inte längre vad jag ska göra eller vad jag ska tro på?..
Kanske dax och släppa taget?..eller man lita på den eller honom? åååh.. så jobbigt... aja..nu ska jag ta en cigg orkar inte tänka på de nu!!, skriver mer senare!!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: