SKRIVET: 2010-06-26, kl 14:58:57 | PUBLICERAT I: Allmänt

Sol på Midsommar! :)

Midsommar va lyckat:) Fint väder och god mat :) Det regnade inte en enda droppe utan det va jättefint väder hahah helt chockad det brukar ju alltid regna :P men vi hade tur strålande sol och underbart va det!! :)

Vi va hemma hos mamma på väderkvarnen med grannarna,vännerna och familjen och åt, det va gott och trevligt! satt och sjöng snapsvisor och snackade skit :) haha, började dricka vid 16 tiden :), sen massa drack man mer och mer! köpt 2 flaskor rosevin dom va slut redan vid 20 tiden haha:) men hade en flaska sprit med som tur va :)

sen vid senare bestämde vi oss för att åka till kalmar en sväng, till syrran och festa där, så fixade vi en som körde, så vid 22 tiden åkte vi till kalmar haha, fast när vi kom till kalmar hade dom vi skulle träffa stukit till öland haha, så vi stack dit med, vid innan 12 nån gång va vi framme på öland tror jag haha, så stack vi och träffade syrran dom va hos min andra syrras ex, bernito så satt vi hans husvagn och drack och hade kul :D haha

Sen han som körde oss dit skulle köra hem vid typ 2tiden på natten.. så jag hängde på då .. men dom andra stannade men tänkte skönare och sova i min egna säng haha :)..
men kom inte hem förens typ 5 på natten.. hade hänt en olycka på vägen och vi kom precis så va tvungna och stanna, usch stod nog där en timme eller något sjuuuukt jobbigt!, det va en älgolycka.. fattar inte hur en älg kan göra så mkt, menar bilen va helt mosad! och älgen med usch!!!.. men tillslut kom polis,ambulans och brandkår.. så då stack vi.. ..
och det va såå skönt och lägga mig i sängen!! somnade direkt :)


Och vaknade nyss :) skönt och sova ut :), så ätit lite mat nu, strax en cigg, sen in i duschen sen får se vad som händer! har ingen anning än vad jag ska göra :) väntar och ser :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: